Jak chatbot může zvýšit konverzní poměr v eshopech – praktická ukázka

Internetový obchod www.fashionnova.com používá elegantní řešení pro zvýšení konverzního poměru dokončených objednávek v jeho eshopu.

U tlačítka přidat zboží do košíku je také předzaškrtnutý checkbox „Send to Messenger“, který danou objednávku spáruje s uživatelem přihlášeným na Facebooku.

Přidat do košíku + messenger bot propojeni

Poté projdete nákupním cyklem do posledního bodu.

Nedokončení objednávky

Všimněte si, že cena je téměř 80 USD. Po hodině co jste zůstali v této fázi a nákup nedokončili vám příjde do Messengeru zpráva:

Messenger bot message dokonči objednavku

Kde dostanete slevu 20% na dokončení obchodu který jste začali. Po prokliknutí se dostanete na košík…

Fashion Nova Checkout- sleva

Kde je vám nabídnuta sleva na zboží 20%.

Sice nemáme k dispozici tvrdá data, ale lze předpokládat, že díky této slevové akci se výrazně zvyšuje konverzní poměr a dává zákazníkům velký důvod dokončit nákup zboží, o které projevili zájem tím že si jej přidali do košíku.

 

Pokud ani tato pobídka nezabere, dostanou uživatelé možnost získat až 30% slevu na další nákup, kterou bot zašle 2 dny po přidání zboží do košíku. Teoreticky může nyní eshop tímto kanálem komunikat další budoucí slevové akce (valentýnské slevy, black Friday atp…) až do odhlášení.

30 % sleva na nakup messenger bot pobidka

Jak se vám líbí nová možnost oslovit skrze messenger lidi a popíchnout je slevovým kuponem k dokončení nákupu? Napište nám to prosím do komentářů.

 

Přemýšlíte o vytvoření chatbota pro váš byznys? Napište nám.

Pokud vás zajímá tvorba chatbotů,  navštivte naše školení, kde vás naučíme jak si vytvořit prvního jednoduchého chatbota do aplikace Facebook Messenger.

 

Autor: Tomáš Vojta

Komentáře